Tuesday, June 14, 2011

kenape sy malas??

kenapela aku rase mls sgt nk bukak internet skrg...huhu...mungkin disebabkan oleh kelajuannya yg kadang2nya tu slow tahap cipan bile tgh aku semangat2 nak menaip. atau mungkin sbb kepala aku pn pening sbb agak byk keje di pjbt >>> MQA...CQI...5s..dan ntah hape2 lg nyer short-form berkenaan dgn keje aku. tp dlm kesibukan tu sempat la jugak nk ke parkson mase lunch hour utk jualan ekstrem mgu lps...huhu...mane blh lepaskan peluang....berdoyon2 aku mengangkut bantal...segala jenis bantal pun ade aku beli...mak bantal...bapak bantal...anak bantal...sume ade :) puas ati perut. bab2 tu rajin la ckit...tp bkn membeli mase ofis hour tau....waktu lunch je :P

tp td pikir sgt kot pasal mende alah CQI yg menyakitkan kepala aku tu...sampai aku rase pening tahap nk pitam. nk berdiri pun da rase semacam je. terus aku tipon mohd k,"rase nk pitam la..." pastu blh x dia jawab,"ye ke?da pitam ke blm...huhu". pastu aku pun ape lg.....ttuuttttttt...terus letak tipon, padan muka!sktnyer ati...tp mujurla pandai nk mintak maaf. dia ingat aku main2 je pd mulanye...sbb kat rmh aku selalu ckp mcm tu sbb nk suh picit kepala sbnrnyer.huhu....


comel je kan kalo aku tgh skt kepala mcm baby kat atas ni kan....haha....

pastu lps berfikir panjang, aku pun decide nk pegi KMC utk wat check up gastric aku...da lame xjumpe mr. doc sbnrnyer...aku ni kan takut jumpe doctor (stlh aku buat kajian, aku dpt tau kat dunia ni ramai manusia sespesis aku..ngeee...) ofismate aku linda, tlg hantarkan aku ke sane sbb aku nk drive pun nampak jln tu kabur2 aje...da sampai kt dpn KMC, aku ckp kat dia,"rase mcm da baek la...jomla kite blk..." "ko jgn nk mengada2, da sampai ni ko turun jumpe doctor,"linda menjerit...wakaka...menyesal pulak aku suh minah ni antor td. da jumpe doctor lebih kurang sejam...spt biase dia suggestkan mkn ubat utk mgu ni...kalo xbaekk, next week kene wat blood test...kalo xbaekk jugak aku kene wat endoscopic... >>>>uwaaaaa...tu yg paling tensen aku dgr. ingat pulak thn lps wat check up gastric kt SMC...berdoyon2 aku bwk kwn2 utk teman...sampai bilik ultrasound pun aku hangkut jgk kwn2 aku. wat malu je.... ari ni aku baek ckit sbb akak ipar aku kan senior acc kat KMC...so, dia temankan. xblh la hangkut kwn aku masuk sekali. malu :P


itula story mory siang td...mlm ni pulak dok melangut aku kt UMP ni sbb ikut mohd k train bebudak kat cni. besor jgk rupenye UMP ni...first time aku masuk cni..nk amek gbr tunjuk kat korang mlm2 ni aku tkt jugak...tkt gbr laen pulak yg tersnap sekali...huhu...nntila ye...aku pun survey2 jgk utk sambung bljr kat cni...mls nk pegi jauh2...tp bilakah???mlssssnyyeee nk kene bljr lagiiiiiiiiii......uwaaaaaa....

No comments: