Saturday, June 25, 2011

present for mother's day & father's day

da lame nyer cite yg x sempat nk diceritakan sbb mgu lps aku sebok berkursus di Cherating...bosan korang tau x bile dpt surat kene pegi kursus..zaman bujang2 dolu2 sukela sbb leh berjalan2 sambil2 berkursus...skrg ni malas aje yg lebih dr rajinnyer. stlh bekerja dkt nk masuk 5 thn ni rase mcm hazaaabbbb je bile dpt surat panggilan kursus. lame lagi tu kene kursus...lagi 27 thn aku kene service dgn gomen neh. huhu...redha ajela

merujuk kpd tajuk di atas (mcm surat rasmi pulak)....pasal mother's day & father's day ni...xdela aku celebrate beria2 pun sbb ujung bln ni bufday mak aku pulak...bln satu lg tu bufday abah aku pulak. beli adiah ajela..sekali sekala kite celebrate ari2 penting mcm ni utk derang supaya derang happy. ngee....mari tgk ape yg diorang dpt...

adiah ni utk abah...aku bkn bg model yg tgh tido tu utk abah...aku bg bantal tu aje. memory pillow sbb abah selalu mengadu sakit leher. lagipun da lame rasenye abah pakai support pillow yg dibeli dr smartshop tu. oleh sbb tu, aku gantikan dgn bantal baru dr akemi pulak...memory pillow ni bknnye utk memory kite sbnrnye...name memory pillow ni sbb bantal tu yg ade memory mcm mane cara kite tido atas dia yg mane dia akan ikut lentuk bdn kite. best jgkla sbb aku ade try sblm bg kat abah... :)

yg ni pulak utk mak....telekung yg aku beli dr kawan aku yg baru blk dr Vietnam...mak aku mmg pengumpul telekung yg berjaya..huhu...telekung ni cantikla jgk sbb bunga ros tu timbul2 tp yg kitorang suka dgn telekung dr Vietnam ni sbb ianya amat selesa dan kainnye sgt sejuk berbanding dr Indonesia..ukuran pun lg labuh dr yg kat Malaysia & Indonesia tp dia punye ukuran muka tu ngam2 je ngan muka kite..so, xpayahla sebok2 nk btlkan telekung mase nk solat.itu pendapat aku...sejak dulu lg mmg aku pakai telekung dr Vietnam...xpayah pegi Vietnam...kat Malaysia pun kdg2 ade kedai yg jual telekung Vietnam ni... :)

yg ni pulak yg paling murah utk mohd k...hehe...sbb dia blm jd father lg kan. so, kecik je adiah utk dia. cokelat made by kaklong...okla tu, tanda aku ingat jgk kt dia kan...hehe...sbnrnye dia selalu dpt adiah sempoi je dr aku berbanding aku beli utk parents aku..tp dia oke je...bg kasih syg je pun da oke katenye...haha...

2 comments:

Unknown said...

i suka pkai telekung made in Kedah je ha3...

zaida said...

telekung made in Kedah ade ke?haha...selalunye kelantan ade jual