Saturday, September 15, 2012

Jamuan raya bebudak Diploma Akauntasi (DAT)




dah penghujung2 syawal ni, ada lagi yang menjemput ke open house kan..sesuai la sangat dengan kita yang tinggal seredak2 duit gaji yang dapat awal sebulan tu kan. semalam, aku dapat jemputan daripada bebudak DAT.  bab2 makan ni xyahla amek kesah kalo aku xajar pun bebudak DAT tu..aku sebenarnya mengajar bebudak DSK. tapi dah sebab bebudak tu menjemput, aku pun join la. ingatkan biasa2 je...rupenye best pulak. nyesal xpakai baju raya cantik2...yang paling nyesal xbawa kamera. harapkan aje kat tabby aku ni...paham2la kalo da pakai tabby, gambar kurengla sikit. tapi bolehla nk wat kenang-kenangan  dan untuk korang ngadap.

bebudak ni kreatif tau x..cantik betul diorang hias stall diorang...setiap kelas kene buka satu stall. so ada dalam 12 stall la gitu...daripada bebudak part 1 sampai part 6 yang involve.  yang paling best, lecturer semua dapat serve ala2 VIP gitu. naek gile jugakla lecturer ni ambil gambar stall2 mereka. stall bebudak part 1 jela yang hias biasa2 je. biasala...baru nak belajar...nanti da tengok senior buat macam2, pandaila nanti diorang tu. yang xpatut buat pun korang nak buat kan...huhu...

menunye xpayah cakapla..macam2 jenis. aku hanya larat pegi 4 stall je. lepas tu aku da menyandar dekat kerusi. semput sebab terlebih makan. aku dah la xboleh makan banyak dalam waktu yang sama. adoyaii...sampai terpaksa mengelak dari nak lalu depan stall bebudak2 lain yang aku xsinggah lagi tu...kalo lalu depan, sure kene tahan, terpaksala makan lagi....nak tolak xsampai hati.

so, walaupun gambar xbrape nak clear aku nak kasi jugak korang ngadap gambar tu...silakanlah ye...


che na, kak gee & me....bergambar dengan orang yang putih2, terselahlah ke'tan'nan kulit aku...huhu

get ready nak ngap. ini first stall yang kitorang masuk. ketar da lutut time ni, sebab xmakan2 lagi dari pagi.

ala2 pelamin gitu...stall ni dapat stall terbaekkkk...

set vantage gitu...habislah satu kabinet mak bebudak ni kene hangkut ke sini..

cantek kan stall ni??kak jida suke benor posing kat stall ni...mesti tingat makan beradap masa kawen dolu...huhu



ni stall yang kedua kitorang ngappp...sangat sedap laksa penang ni..thumbs up walaupun korang hanya menempah sahaja...

ini stall yang ketiga..ada satay & mee soto...sangat kagum sebab bebudak tu masak sendiri tau mee soto tu...cayala....

mee rebus kat stall ni pun bebudak tu masak sendiri...kagumnya....
dalam banyak2 stall, ada jugak stall yang serve nasi putih. superrbbbb...

antara kekretifan bebudak tu....banyak lagi stall yang cantik2, cuma aku je xlarat nak ambil gambar...da macam photographer la pulak nanti.





suasana meriah semua stall2 kat dewan tu...sangat best..







No comments: