Tuesday, May 10, 2011

weekend yg lalu

sgtla sibuk dua tiga menjak ni sampai xlalu nk menaip post baru...dgn audit lg mgu ni..tp smlm bile tau je name utk di audit mgu ni, aku terus bedezuumm ngan akak ofismate aku ni pegi nagoya beli kain...hehe...




ari ni leh la update blog aku ari ni...huhu...ni cite weekend lps ni...kebetulan anak buah aku, aiman & firdaus (cousin) dtg tido rmh aku sbb bljr chess. weekend ni perkara biase utk suri rmh iaitu kene kemas rmh...aku keluarkan vacum, tgk2 aiman dok vacum rmh sampai menjejes air liur...particular mcm maksu dia jugak...setiap titik habuk divacumnyer...i likkkkeee...dtgla tido rmh maksu selalu ye....tgk gbr kt bwh mcm kene dera ngan aku lak anak buah aku ni..huhu








pas da siap kemas2 rmh..pegi rmh mak pulak sbb abah & mak pegi kedah...sblm pegi abah & mak da sebok2 pesan suh siram pokok bunga dia...takut blk2 nnti sumenye kuning...hehe...gamaknyer kalo siram pokok tengahari camni lgla tekujat pokok...leh demam pokok bapak aku...huhu...


aiman menyiram pokok sambil berposing..







No comments: