Saturday, December 10, 2011

aku terluppeeeerrr...

Ya Allah...punye la lame x memblogkan diri...aku blh x terlupe password....bkn shj password...aku nye account pun aku lupe...hampir setengah jam aku mencube (sambil membasuh kain kat dlm mesin) akhirnye aku berjaya mengingati nyer semula....aiyaakkk...

aku mmg perasan yg aku ni pelupe orgnye..mujur mase bljr dolu2 ingatan masih kuat. kalo x...payahla aku nk menghafal teori2 yg berbagai jenis tuh. tp gelabahnyer hanya tuhan yg tau...aku baru nk aktif blk memblog...huhu

sori la kwn2...sejak dua menjak ni aku bz la ckit...nk blog2 pun xsempat...blk rmh da penat. kt opis xde maknela pun nk blog2 neh. kat opis kami skrg ni...kami ni da jd mcm2..lecturer bkn setakat mengajar da...kalo blh...lecturer cum admin cum student's personal assistant cum mcm2 lagila......

blk rmh kul 4.30 sampai kul 5.00, aku da lintang pukang kat dapur utk memasak...aku ni masterchef utk mohd k...tiap2 ari pun kene masak (ade ke patut thn dpn dia suh aku msk masterchef, haha) pastu...siap masak kul 6.30..baru aku mandi dan mkn...pastu kul 8.00 mlm, mohd k ade kls chess pulak...so, aku ikut sbb tkt ddk rmh sorang2 sampai kul 10...pastu sampai rmh dkt kul 11.00mlm...pastu solat isyak n zzzzzzzzzzzz.....begitula rutin kami..so, agak sibuk kan...haha

sebut pasal masterchef ni...kdg2 pun aku xsempat nk tgk..so, tgk ulangan jela. anak2 buah aku yg umur 6 thn tu pun ternganga tgk masterchef kat tv...bdk2 kecik pun suke tgk rancangan tu..bagusla kan. tp yg xtahan bile ade request suruh msk mcm tu jugak tu..sedap nampaknye...huhu..

tu ajela omelan aku utk ari ni...mesin aku da berbunyi tande utk menyidai kain pulak. kan bagus ade mesin penyidai dan pelipat kain sekali ;)

No comments: