Friday, August 24, 2012

Selamat hari raya semua!!!!

Salam semua...da nak masuk hari raya yang ke6 baru sebok2 nak wish korang semua selamat hari raya kan. hari ni ade la ckit2 masa lapang yang membolehkan aku membukak mr. lappy aku ni utk update blog (sebenarnye along yang bukak mr. lappy ni...aku tompang taip kejap). Mcm mane raya korang? happening x? aku suam2 kuku aje sebab raya ke2 da kene ceri beri + muntah2. baju raya 5 pasang tu luak 2 pasang aje. time aku buat baju ckit, xcukup2 pulak. bila buat baju banyak, xterpakai pulak... huhu. insyaAllah esok aku sambung pakai baju raya sebab ade member buat open house.

duit raya x dapat langsung sebab umur pun da nak masuk 3 series kan. kene bagi duit raya la..tukar rm800 ari tu pun xabis lagi...duit rm5, rm10, rm20 je yg abis...so, sape yg dapat kendian2 tu, almaklumlah ye...tinggal yg note rm1 je. kuikuikui...okla tu..dapat jugak dari xdapat.

nak ambik gambar pagi raya pun xsempat. kelam kabut sekali kat rumah tok aku. yela...sepupu sepapatnye ramai. sampai naik pening aku dibuatnye..yang sempat ambil gambar adalah seperti yang di bawah sahaja...untuk tatapan umum..huhu...

gambar ni diambil kat rumah tok aku di beserah...

angah and anak2nye...ups...sorang lagi cicir mane ntah

nenek and cucu2nyer...



 ni kat rumah parents aku...pakai blik baju raya pertama utk ambil gambar...
sebenarnye baju aku, mak, along, angah & anak2 saudara perempuan aku adalah sepesen pada hari tersebut....

time ni along xdatang...so, xcukup la korum utk berposing2...


aku & angah....ups...nampak x perut kami??hehe

my lovely parents....mak kate kepala abah teleng time ni...huhu

ummak aiii...posing kalah maksu nyer....

No comments: