Monday, February 13, 2012

cantek x??

dgn banggenyer aku tunjuk kat korang pembaharuan kecil yg aku da buat utk blog aku....huhu..actually mohd k yg buat. kalo nk harapkan aku, mmg blog ni asik pakai baju biru tua tu ajela. ckp kat mohd k "yyg tgk ni, blog sy aje yg ketinggalan zaman...blog org laen cantek2...mcm mane eh nk buat blog yg cantek2 mcm ni?tgk blog kwn2 sy ni...."

"aah cantek...call la derang tanye mcm mane nk buat mcm tu...", jwb mohd k dgn acuh xacuh..."iskkk, ape guna sy ade pakar IT kat dlm rmh ni...yyg sy kan hebat...pandai...mesti blh buatkan sy mcm ni jgk kan..."aku kasik up ckit... terus aje mohd k jwb,"eh...mmgla.kacang je nk buat mcm tu..." terus aje disambarnye laptop aku dan terus dia tinggalkan laptop dia (pdhal tgh bace komik kat laptop dia time tu). mohd k skrg ni giler bace komik perang2 kt internet. kalo da bace komik tu...jgn arapla org blh kacau dia tau...tp kalo da kena up ckit...mestila terus nk tunjukkan skill.

satu-persatu mohd k buatkan utk aku..kalo nk arapkan aku buat..mau 2-3 mgu aku kaji..kalo suh dia skjp ajela.blhla aku relax2 tgk tv sambil tgu dia menyiapkan blog aku ni...so skrg mcm nila rupe aku punyer blog...okela dr dulu yg sekadar pakai template ala2 bodo2 gitu...huhu...tq darlinggggggggggggggggggggggggggg......

No comments: