Saturday, April 28, 2012

Saya da lega....

Minggu2 lepas adalah minggu yang agak busyyyyy untuk kami. sebab tula blog aku ni static aje xde post baru. sampai kawan aku sound..."bile nak update blog weiiii". mintak maaplah..tadi ni baru je habis tanda paper final. 2 minggu lepas sebok menyiapkan continuous assessment bebudak tu. ala....dolu2 mase kat U kita panggil carry marks...minggu lepas alhamdullillah research yang kedua aku da siap. tinggal tunggu nak present je lagi. research kali ni aku puas ati 10 kali ganda dari research yang pertama tu.  sebab research yang pertama tu lintang pukang je nak bagi siap. redah aje...kali ni sungguh2la aku buat, rase confident nak present tu tahap gabanla tingginyer...

tanda paper final pun mencabar otak jugak...huhu...malasla nak cerita kat sini. biarla menjadi rahsia di jabatan kami.  hmmm...lepas ni bolehla aku berpoya2 mengupdate blog...huiiiii..seronot katak rasenye. tapi sekejap je. 2 minggu lagi aku kena mengajar kelas short semester pulak...hazab ko..maunyer x hazab kalo da kena ngajar satu subjek sampai 9-13 jam seminggu.  nak habiskan dalam mase 7 minggu. suare angsa la aku untuk jam yang ke-13 tu agaknyer. nak buat macam mane...sebab saya yg menurut perintah kan...huhu..
assignment yang da siap tanda....fuhhh lega bangatttt...

Carry marks yang da siap :) merah2 tu bukannyer tandanya aku xpandai mengajar ye...huhu
Paper final yang telah dikerjakan...
pasni tinggal satu lagi projek untuk aku settlekan.  hmmm..hopefully boleh settle bulan depan dan lepas tu bolehla aku goyang2kan kaki aku ni ckit. kepada kawan2 yang masih haru-biru menanda tu...chaiyookkk2...teruskan usaha anda dan minggu depan aku boleh eksen2  kat korang dengan membawa bundle2 paper yg telah siap diusahakan...i looooiikkkeee...

No comments: