Saturday, April 7, 2012

sepi sekejap...

salam semua...kekok pulak rase nk menaip sbb da lame da menyepi...hehe...biasela...time aku menggila sibuk kat opis tu, aku akan stop sekejap la dengan dunia blog ni walaupun aku xpenah taip blog kat opis kan. bile aku sibuk kat opis, secare automatiknyer aku akan bawak balik kerja ke rumah..sementara tgu mohd k buat kls kat centre dia ni, aku akan menyiapkan keje aku skali. kalo kat rmh, jangan harap aku nak mengadap kerja opis sebab lebih baik aku nganga tengok tv dari buat keje kan.

sejak 2-3 minggu ni aku sibuk menyiapkan research aku...kenela rajin sebab nak kene present ujung bulan ni...huhu..biasela aku suke jgk buat keje last minute camni. mgu lps kat ofis pun tiap2 mgu ade audit...dan alhamdullillah poli kami da dapat pensijilan 5s...penat buat arrangement kat laci masing2 tau...kalo xdapat pensijilan, xtaula aku. penat wooo...macam2 nak kene buat.

xsabar nak tunggu bebudak ni exam, bile da exam nanti tandanye kami pun akan relax la kejap dalam 2-3 minggu...lepas tu kenela kerja menggila balik macam biase..huhu...mase tula tiap2 ari aku akan update blog aku ni (iyeke???) huhu....

No comments: