Sunday, June 3, 2012

POLISAS Educational Research Seminar (PERS) Zon Pahang

Berakhirlah sudah penyeksaan membuat research yg membantutkan banyak kerja2 aku yang lain...last week aku da present da research di POLISAS. kali ni aku present di peringkat zon Pahang. sebelum ni, aku just present peringkat POLISAS.  tapi malas nak citer panjang la tentang research ni...da xmo ingat da bende2 yang menyerabutkan tu...huhu..so jamula mate tgk gambar2 di bawah ye....
Member seperjuangan, kak sal berposing sebelum present..huhu...

Aku yang berposing ala2 kecomelan (tuuiiiii)...yang juga sedang berdebar2 tgu turn nak present...

Aku pun xingat kitorang tengah buat ape tonggang-tonggek kat depan orang ramai tu....haha...






itu jela gambar yang aku nk bagi korang tengok...gambar tengah present xsampai ati nak tunjuk sebab malu nak tunjukkan muka cuak aku...haha...

No comments: