Thursday, February 3, 2011

Family bowling tournament...

ari ni lps penat berhari raya Gong Xi Fa Cai...pukul 2.30 ptg kami diminta berkumpul beramai2 di gelanggang bowling...korang bayangkanla sedara-mara aku yg cukup ramai tu...aku rase satu bowling centre tu penuh dgn kitorang tu...dkt 10 lane la jgk utk kitorang aje td...huhu...dkt 30 org td maen mau xgamat....


Ini la gbr sepupu sepapat serta pakcik & makcik2 aku....ni baru separuh je aku amek...nampak x sampai ke hujung sane tu...huhu



aku jaga tlg nengokkan bdk ni je...huhu...da 2 thn xmaen bowling tau...tkt malu..huhu


tp aku xmaen...sbb tkt malu...maklumla adik sepupu aku kebanyakannyer mmg amek kls training bowling tiap2 mgu...huhu...mcm2 wakil la derang ni..aku tkt aku jd wakil longkang je karang....tp rupenyer ade sorang mamat longkang mase main td...iaitu:


ini adik sepupu aku hafizudin...asik masuk longkang je awal2 tu...huhu
tp...stlh di train oleh profesional yg bernama Pakngah...huhu...terer gak mamat ni lps tu...xde longkang2 lg...



Sebenarnyer...tournament ni ayahcik aku yg belanja....sonot kan...tq ayahcik :) mohd k ape lg kan...dgr org nk blanje....terus mewakilkan diri sendiri utk family kitorang..huhu....dia mmg gian nk maen bowling...mujur xmemalukan aku...xde la dpt yg tercorot....top 10 la jugak...huhu....

dgn penuh gaya gitu...huhu

si kembar yg bersemangat nk memulakan permainan...ahakss...ni pasukan yg akan menang atau kalah ek???

ini pemandangan sblh geng mude2 a.k.a bdk2...huhu....
ini pemandangan sblh org2 lame...hahaha...nape mohd k masuk situ?org lame jgk kot...xsesuai nk join adik sepupu aku...huhu

mcm2 gaye ade....
tgkla aksi ayahteh nk melontar bola tu...dgn moksu yg tgh mengekek2 tu...mcm masuk longkang je care dia gelak tu...haha

3 game maen td...sampai sume da skt2 blkg...haha....xyahkan pakcik makcik aku yg skt2...yg adik2 sepupu aku yg kecik2 tu pun skt2 da....masuk game ketiga sume da lembik...haha....tp tahniah kpd juara kitorang ari ni iaitu Pakngah...xde org leh lwn dia....asyik strike je...blh kire la yg dia xstrike...huhu...xpe2...nnti kami praktice lebih lg....laen kali sblm tournament hope pakcik2 aku inform awal2 supaya kami dpt prepare fizikal & mental...ahaksssss.....

2 comments:

Unknown said...

next time kite bwk che8 n wife pulak hehe...

zaida said...

kite suruh derang maen skali..hehe