Tuesday, February 1, 2011

da lame x mengblogkan diri....

huhu....da seminggu rasenyer tanpa kabau dan berita di blog aku ni kan...sbnrnyer aku sdg bercuti ni seminggu...amek annual leave 3 ari...walopon aku xkemana2 pun...just ke hulu ke hilir g rmh along tlg2 tgk en. danial yg blm ckup sebulan lg tu :) lagipun aku pikir aku nk wat ape coti yg melambak tu...(kekonon la melambak...30 ari je pun) sbb skrg kan da ddk ktn aje...so, bknnyer nk blk2 kg ke....rmh nenek aku pun dkt ktn ni je...rmh mak mentua pun ktn jgk...rmh2 makcik2 aku pun area ktn jgk...so....xperlu la pikir sgt psl nk g jln jauh2 ni...rmh angah aku je yg jauh ckit...nu di kedah sane...itupun lps dia kawen...aku xpenah pegi rmh dia da....huhu....

sbnrnyer lagi xde kerja nk dibuat...lagi la aku mls mcm ular melingkar je kat rmh tu....mkn tido...kemas rmh....walopon rmh aku xde bdk kecik....ade bdk bsr sorang tu pun da cukup utk aku kmskan rmh...(huhu...abeh aku kalo dia bc blog aku neh)

sblm cuti semangat ni...berkobar2 nk kemas bilik blkg la....nk kemas almari la....tp bile tibe harinyer...huiiiii...mls menjadi2 korang tau....tu yg sampai nk tkr post kat fb pun mls...apatah lg nk menaip entry baru...ahakssss...dasar pemalas kan aku....

sbnrnyer melambak keje yg aku kene siapkan...huuuarrrrggghhh....soalan exam xsiap lg....kotak buku kt bilik blkg x kemas lg....huhuhuhu.....mlsnyer....bilela mood rajin nk dtg agak2nyer??????

No comments: