Wednesday, March 23, 2011

ade lg present... :)

ari jadi aku kah???

x......

anniversary aku kah???

x jugak....da lepas......

present ape yg aku dpt???

kisahnyer ari jumaat ari tu sampai lg satu bungkusan kat rmh....terkezut jugak...bkk envelope rupenyer dpt sepasang kain....rupenyer adiah perpindahan aku...dpt lg.... :) hehe...suke...tq my dear suhaila....da dkt 3 bln lebey da pindah...susah2 je nk pos2 adiah lg...

mase aku nk pindah ari tu...byk jugakla aku dpt adiah dr officemate aku......kalo mcm ni...rase nk pindah selalu :) ....CHOIIIIIIIIIIIIIIII.....xmo da pindah rasenyer...nk tetap dan berpencen kat Kuantan aje..biarla org kate x berkembang ke....x adventure ke....yg penting aku hepi sgt2 di sini bersama keluarga aku...byk mase blh diluangkan dgn husband and our parents....

antara adiah2 yg aku dpt sumenyer memberi value2 yg tersendiri....aku rase mcm mase kawen dulu lak sbb dpt adiah2...tp adiah kawen xlarat lak aku nk upload dlm blog aku ni...mostly tlh digunakan kat rmh...aku mmg syg adiah org bagi walaupun kdg2 xberkenan di hati....yela...taste org lain2 kan...tp aku akan tetap simpan selagi yg blh....syg tau..

kat cni aku nk tayangla ckit antara adiah2 yg aku dpt ;p


ni yg baru sampai jumaat lps...cantek :) tq suhailatefal ni adiah dr cik eyin & kak intan...derang kate bg ni supaya ari2 aku tingat kat derang sbb tiap2 ari aku akan gunekannyer... :) tq my dear eyin & jintan...


tudung ni cik cha bg...tq menambahkan collection pearl haya aku :ptudung ni kak zuraini yg bg...tudung ni half shared ngan kak intan...tq..hehescarf ni diberi oleh shama shama...tq dear


set 100% cotton comforter ni diberikan oleh siti norbaya...sonot tul tido atas set yg empuk itew...jam ni...staff unit exam yg bagi...tu da gantung tau kat ruang tamu...suke...

balang ni kak shida & kak sal yg adiahkan...

mama damia yg bagi....afzan...rindu kat pipi labuh damia :( patutnyer mama letak gbr damia kat dlm frame tu

sedey pulak bile tingat waktu kesah2 kt PD dulu....sentimental lak ari ni...huhu...tingat kat kwn2 lame....syg kt korang sbb time aku ssh & sng korang sentiasa ade di sisi aku...wahhhhhhhhhhh......meleleh rasenyer!

No comments: