Thursday, March 10, 2011

nak kene potong misai ke???gerammmmmnyerrr

balik keje td....tgh aku berlintang-pukang kat dapur syok2 wat ketam masak masam manis...aku dgr mohd k pun da sampai rmh...selalunyer mmg aku sampai dulu sblm dia sampai sbb aku kuar ofis pukul 4.30...sblm pukul 5.00 da sampai da kt rmh...


tibe2...aku dgr panggilan terkejut2 manje mohd k....terus aku berlari bkk sliding door...jari telunjuk dia da menjungkit da tunjuk ke arah rak kasut aku kat luar rmh tu....aku ingat ape dia...rupe2nyer:


*
*
*
*
*
*
*
*
*
*


cute kan kitorang????(rase nk sekeh je mak ko tau!)

dalam diam2 je dia beranak dlm rak kasut aku...sblm ni mohd k da nampak da ade sekor kucing boyot mundar mandir dlm laman rmh kitorang....terus aje pegi hardware pasang jaring2 kat pagar supaya sume jenis encik kucing termasuk yg boyot td xleh lepas masuk lg ke dlm laman kitorang....kembang kempis idung mohd k menahan marah...sbb benteng pertahanan yg dibuat olehnyer telah diceroboh tanpa sedar...hahaha...mengekek2 aku gelak2kan dia td.....

mohd k ni mmg amat sukakan kucing...tp dia xsanggup nk bela kucing sbb dia tau aku ni geli ckit bab2 nk kemas2 buangan kucing tu...lgpun mane kitorang ade mase nk membelai2 kucing pun...silap2 setahun kucing kitorang xmandi nnti...

da tgk baby kucing tu...xsampai ati pulak kitorang nk buang kat tepi jln....tgh carik solution ni....nk antar kat rmh anak yatim dpn taman kitorang tu nnti takut menyusahkan derang pulak nk bg makan....hmmmm....kami masih berfikir sambil meletakkan baby kucing tu dlm kotak microwave.... :( tp yg aku pelik tu...nk jgk beranak kat rmh kitorang....tu yg nk mrh tu...org lain xpasang jaring xnak pulak dia pegi tumpang beranak kat c2....mungkin kitorang pun murah rezeki kot nnti :)

No comments: