Thursday, March 3, 2011

aku & vietnam

aku & vietnam????aku xpenah sampai vietnam sbnrnyer....dan yg paling penting aku xpenah kuar dr malaysia pun...

sepatutnyer ari ni aku berangkat ke vietnam bersama kakak ipar aku & beberapa org kawan...sepatutnyer 6 org yg pegi tp kawan aku cik wan pun dah nk bersalin...sorang akak tu pulak dlm pantang...& aku pulak sakit....so 3 org xjadi nk pegi...tglla akak iparku bersama 3 org kwnnye yg lain..

punyela lame tempah tiket....dr thn lps tau...tiket murah besela ....kene tempah awal2....punyerla berkobar2 nk pegi vietnam tu...aku survey da tempat2 yg menarik aku nk pegi....yg paling penting aku survey tpt shopping...alih2 bdan aku xsihat pulak...rugi je bayar tiket....da dpt sebijik handbag tau kalo tkr ngan harga tiket tu...!aku harap adela rezeki aku nnti utk berjalan2 dgn keadaan yg sihat....jeles tau tgk akak ipar aku kemas2 brg smlm...berkobar2 dia nk pegi tu....huaaaaaaaaa......


Ya Allah...aku mohon kepadamu agar kuatkan semangatku...dan berikanlah aku kesihatan yg baik kepadaku...aminnnnn



duit usd yg aku kirim kat akak ipar aku utk belikan aku brg2.....hahaha...
xde nyer byk duit aku...duit usd ni abah aku tlg tukarkan utk kakak ipar aku utk dibawa ke sane...rate skrg...rm3.06....so, sape nk g oversea tu leh tkr ngan abah sy...haha

2 comments:

MR.ROMEO said...

sorry to hear kak z.. x pe.. hope next time kak z dpt berpeluang melancong ke luar negeri ea..

zaida said...

huhu...berangan nk pegi australia...not vietnam next time...