Tuesday, April 19, 2011

bekalan ari ni lagi...

ari ni aku bwk nasi goreng sbb nasi smlm msk terlebih sudahhh...so, aku nk mkn nasi hangat2 ni xbrape nk gemor sgt...inisiatif terbaik adalah utk membuat nasi goreng. bawang sume telah disiang...(eh, mcm xkene je disiang...dikoyak ke?oooo...dikupas lahhhhh) masuk dlm peti ais...nk tumbuk siap2,, xsempat pulak sbb mlm2 kan pegi chess centre....

huaarrrggghhh....bgn pagi2, dgn mate terpejam aku menumbuk bahan2 tu sume...bagus jugakla mengantuk2 ni tumbuk bwg & cili...xdela masuk dlm mata...tgn pulak pakai plastic glove supaya xterkena percikan cili. kalo terkena, alamatnyer sampai ofis pun xilang rase pedih sbb tgn tu jugakla aku gunakan utk masukkan contact lense kat dlm mate aku ni.

bekalan ari ni bkn hanyer nasik goreng tau...nasi goreng bersama cendawan goreng...hmmm..baru teruja ckit kakak2 kat opis tu nk mkn. huhuhu...cendawan ni byk khasiatnyer tau...org cina mengamalkan pemakanan cendawan ni sejak dr dulu lagi...nntila aku buat entry pasal khasiat cendawan pulak ye... :)


No comments: