Friday, April 22, 2011

first time jadik pengawas exam

da nak masuk 4 thn aku kerja, baru skrg aku kena jaga bebudak exam sbb sblm ni, mase kt PD aku adalah seorang penyelaras peperiksaan. so, aku xpayah jaga exam, aku cume duduk di unit exam menyelaraskan soalan2.

mengantuk rupenyer jage exam neh...bhn pembacaan xboleh bwk, nnti dok syok membace, bdk2 dok syok meniru kat blkg. tp aku tgk kt cni bagusla diorang punyer sistem, xlah kelam kabut sgt kitorang dibuatnyer..


ade gule-guli & air mineral dibekalkan utk kami yg menjaga exam oleh unit exam. baru xngantuk...


kertas soalan & jwpn diletakkan dlm beg ni supaya dpt memudahkan pensyarah bwk tanpa tercicir2...dulu xde beg, bwk aje pakai tgn sampai 3-4 bundle..sume brg2 keperluan pensyarah diletakkan dlm beg ni, jam, marker termasuk gula2 & air mineral :)

2 comments:

MR.ROMEO said...

sistem beg yg kak z ckp 2 mmg best rase cm patot diamalkn di poli pd jgak la..

zaida said...

btl2...huhu...ssh kn bwk kertas soalan sbnrnyer